خدمات مشاوره‌ای به صورت تلفنی در مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی البرز با توجه به شرایط حساس کنونی و لزوم پیشگیری از ابتلا به شیوع بیماری کرونا، انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ارائه خدمات مشاوره‌ای به شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، زیرساخت ارائه مشاوره روان‌شناختی در زمینه‌های خانوادگی، پیش از ازدواج، فردی، تحصیلی، کودک و نوجوان و مقابله با استرس کرونا از طریق سامانه تلفنی ۰۹۶۵۸۰ فراهم شده است.

برای توسعه خدمات مشاوره و افزایش خدمات رسانی به شهروندان البرزی در حوزه مشاوره و مدد کاری، مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی پلیس البرز، نسبت به راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو برای رفع نیاز‌های مشاوره‌ای شهروندان در زمینه‌های خانواده و روانشناختی اقدام کرده است و شهروندان می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۰۹۶۵۸۰ و ۰۲۶۲۱۸۲۶۵۲۶ از خدمات مشاوره بهره‌مند شوند.

مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس البرز به منظور ارائه خدمات مشاوره به شهروندان البرزی این امکان را فراهم کرده که خانواده‌ها در سراسر استان البرز از طریق تماس تلفنی خدمات مشاوره و روانشناسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

انتهای پیام /  ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.