فرمانده انتظامی البرز گفت: تقویت و راه اندازی دایره‌های مشاوره و مددکاری پلیس منجر به کاهش بار پرونده‌های ارسالی به دادسرا‌ها و مراجع قضایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز صبح امروز در جلسه توسعه، تقویت و فعال سازی دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری ها و پاسگاه ها که به صورت ویدئو کنفرانس در ستاد فرماندهی استان برگزار شد با اشاره به این که تقویت و راه اندازی دوایر مشاوره و مددکاری در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: انجام این موضوع می تواند منجر به کاهش بار پرونده های ارسالی به دادسراها و مراجع قضایی شود.

سردار محمدیان افزود: اقدامات خوبی در زمینه مشاوره ومددکاری در حال انجام است که امیدواریم این امر منجر به تسهیل روند مشاوره و افزایش کیفیت خدمات مشاوره ای به شهروندان شود.

او گفت: تقویت، راه اندازی و فعال سازی دوایر مشاوره و مددکاری برای کاهش ماموریت های زائد ضروری به نظر می رسد و اگر ماموریت مشاوره و مددکاری با موفقیت در کلانتری ها دنبال شود شاهد کاهش سایر ماموریت های زائد از جمله بدرقه متهم و... خواهیم بود.

فرمانده انتظامی البرز گفت: مشاوران و مددکاران باید علم و تکنیک های درمانی خود را به روزرسانی کنند و منطبق با نیاز مراجعان از آن بهره برده تا بتوانند بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کنند.

سردار محمدیان بهره مندی از ظرفیت معتمدین محلی در صلح و سازش برخی پرونده ها را مهم برشمرد و افزود: مشاوران و مددکاران می توانند با حضور در محله ها و درخواست همکاری معتمدین آن محله، نسبت به حل و فصل برخی پرونده ها اقدام کنند.

انتهای پیام/ د. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.