موتور سنگین، جان ۲ جوان را در کرمان گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت سنگین غیر مجاز در محور هفت باغ، ۲ سرنشین آن جان باختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتور سنگین در محور هفت باغ، بدون فوت وقت ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

او تصریح کرد: ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه رانندگی مشاهده کردند، یک دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در مسیر حرکت خود از جاده منحرف و واژگون شده که متاسفانه در این حادثه، راکب موتور در دم فوت و دیگر سرنشین آن به علت شدت جراحات وارده از سوی عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شده است.

سرهنگ فداء گفت: متاسفانه سرنشین موتور سیکلت نیز به علت شدت جراحات سنگین در بیمارستان فوت کرد.

او با ابراز تاسف از بروز چنین حوادث ناگواری، بیان کرد: متاسفانه عشق به سرعت، باعث گرایش جوانان به سمت موتورسیکلت‌های سنگین و قاچاق شده و اقدامات پلیس در توقیف این گونه وسایل نقلیه برای پیشگیری از این حوادث ناگوار است. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شهروندان خواست: برای کاهش چنین حوادث ناگواری در صورت اطلاع از نگهداری و یا تردد اینگونه وسایل نقلیه غیرمجاز، موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۰۶:۴۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
هرکی موتورسنگینارو به پلیس لو بده خره
آخرین اخبار