الهامی:

شرایط کسب سهمیه آسیایی برای تراکتور مهیاست

سرمربی تراکتو گفت: از روز اول به دنبال کسب سهمیه آسیایی بودیم و اکنون شرایط مهیاست تا این تیم بتواند بعد از مدت‌ها سهمیه آسیایی را کسب کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، طبق اعلام روابط عمومی باشگاه تراکتور، ساکت الهامی سرمربی این تیم در خصوص آخرین وضعیت تیمش پیش از مصاف با شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: شرایط در دیدار مقابل شاهین به گونه‌ای است که هر دو تیم نیاز به سه امتیاز بازی دارند و جای هیچ اشتباهی نیست.

او ادامه داد: در بازی فردا هر دو تیم برای برد بازی می‌کنند و مطمئنم بازی زیبا و هجومی از سوی هر دو تیم شاهد خواهیم بود. هر تیمی که تمرکز بالایی داشته باشد، می‌تواند پیروز از زمین مسابقه خارج شود و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور افزود: اکنون شرایط جدول به گونه‌ای است که هیچ بازی آسانی وجود ندارد و شاهین در بین تیم‌هایی که برای بقا می‌جنگند، از وضعیت بهتری دارد.


بیشتر بخوانید


الهامی عنوان کرد: خوشحالم که مهدی پاشازاده، مربی جوان و کاربلدی که دیر به حقش رسیده، سکاندار این تیم خوب شده و برای او در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

او گفت: امیدوارم بتوانیم با کسب سه امتیاز، شرایط خودمان را در جدول تثبیت کنیم. از روز اولی که کارمان را آغاز کردیم، به دنبال کسب سهمیه آسیایی بودیم و مجموعه باشگاه هم تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته و شرایط مهیاست تا تراکتور بتواند بعد از مدت‌ها سهمیه آسیایی را کسب کند.

سرمربی تراکتور تأکید کرد: امیدوارم بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم، زیرا چاره‌ای جز این نداریم.

در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه ۲۰ مرداد)  تراکتور مقابل میزبان خود شاهین شهرداری بوشهر بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار