سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت از این که مجبور است به بازیکنانش از هر لحاظ سخت بگیرد متاسف است اما راه دیگری ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور تبریز بیان کرد: از هر لحاظ از همه تیم‌ها ضعیف‌تر هستیم و تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم، این است که از لحاظ تیمی بهتر از رقیبان شویم.

او افزود: بازیکنان تیم‌مان زیر فشار بسیار زحمت می‌کشند و کادر فنی ما خیلی سختگیری می‌کند. متاسفم از این که هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ کار تیمی خیلی سختگیری می‌کنیم؛ جز این کار راه دیگری نداریم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: مالکی، حیدری و مشکل‌پور مصدوم هستند و مشایخ و نوروزی به تازگی برگشته‌اند، اما باز هم خدا را شکر می‌کنم که جوانان و باتجربه‌های خیلی خوبی داریم و همه باهم زحمت می‌کشند. خیلی وقت‌ها باتجربه‌های ما بیشتر از جوانان می‌دوند و جلوتر هستند.

پاشازاده ادامه داد: قول می‌دهیم تمام تلاشمان را به کار گیریم. هر کسی باید وظیفه خودش را به بهترین نحو انجام دهد.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: با تمام کمبود‌هایی که داشتیم با تمرکز کامل، هم از لحاظ بدنی و تیمی تمرین کردیم. تحلیل‌های خیلی خوبی انجام دادیم و قول می‌دهم با تمام وجود بازی کنیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: به هر حال فوتبال است و هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد، اما دلم روشن است که نتیجه لازم را کسب کنیم.

در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال شاهین شهرداری بوشهر تیم آخر جدول از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه ۲۰ مرداد) در برابر مهمان خود تراکتور تبریز تیم سوم جدول در ورزشگاه شهید مهدوی به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.