لزوم خلع ید مدیر فعلی شرکت نیشکر هفت تپه/ نبود مدیران لایق و توانمند عامل بروز مشکلات است

امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر لزوم خلع ید مدیر فعلی شرکت نیشکر هفت تپه گفت: علت بسیاری از مشکلات نبود مدیران لایق و توانمند است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در جمع کارگران هفت تپه مقابل فرمانداری شوش خلع ید مدیر فعلی شرکت نیشکر هفت تپه را الزامی دانست و گفت: خوزستان شرکت‌های مشابه هفت تپه و روستا‌هایی نظیر غیزانیه زیاد دارد که دلیل آن نبود مدیران لایق و توانمند است.

او با تاکید بر اینکه هفت تپه یا باید به بخش دولتی بازگردد یا مدیریت آن به نهاد‌های توانمندی نظیر بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام یا سپاه سپرده شود، اظهار داشت: نیازی به اعزام مدیران از خارج از استان خوزستان نداریم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه هفت تپه سال‌ها به عنوان قطب تولید نیشکر باعث افتخار استان خوزستان بود، افزود:، ولی برخی افراد این کارخانه را با قیمت بسیار ناچیز به بخش خصوصی واگذار و شرکت و کارگران آن را دچار مشکل کردند، ضمن اینکه کارگران این شرکت برای دریافت حقوق خود هر ماه باید کف خیابان بیایند و مسئولان باید با نشان دادن صداقت خود اعتماد مردم را به دست آوردند.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به دولتمردان و نمایندگاه مجلس بیان کرد: ما مردم خوزستان ماه‌ها است که با مشکل آب و فاضلاب دست و پنجه نرم می‌کنیم و کارخانه‌های ما به دلیل ناتوانی مدیران به سمت تعطیلی می‌روند، اگرچه افزایش نظارت‌ها بر شرکت‌ها و کارخانه‌ها الزامی است و استان که منابع زیرزمینی و کشاورزی زیادی دارد و بخش عمده‌ای از انرژی کشور را تامین می‌کند، سزاوار نیست مردم آن با مشکل بیکاری مواجه باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.