آمیلی گفت: حقوق فروردین ماه همه کارگران شرکت نیشکر هفت تپه پس از ۲ ماه تاخیر، امروز پرداخت شد.

حسین آمیلی نماینده تام الاختیار شرکت نیشکر هفت تپه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده و قولی که به کارگران این شرکت داده بودیم، حقوق فروردین ماه بیش از ۶ هزار نفر از کارگران امروز پرداخت شد.

او افزود: هر زمان که حساب بلوکه شده شرکت نیشکر هفت تپه در بانک کشاورزی آزاد شود، یک روز بعد حقوق اردیبهشت ماه کارگران نیز واریز می‌شود.

آمیلی درخصوص وضعیت کارگران فصلی بیان داشت: وضعیت کارگران فصلی هفت تپه با افراد بومی متفاوت است و طی امروز و فردا نیز حقوق آنها پرداخت خواهد شد و امیدواریم طی ماه‌های آینده مشکلی در زمینه پرداخت ها برای همه کارگران نداشته باشیم و بطور منظم واریز مطالبات آنها انجام شود.


بیشتر بخوانید


نماینده تام الاختیار شرکت نیشکر هفت تپه با اشاره به پرداخت حق بیمه کارگران تا اردیبهشت امسال و تمدید دفترچه آنها اظهار داشت: با توجه به شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، از همه کارکنان و کارگران شاغل در شرکت نیشکر هفت تپه خواهشمندم فرصت تولید را از دست ندهند تا مثل پارسال دچار افت شدید تولید محصول نشویم و گردش چرخ تولید و اشتغال در این شرکت ادامه داشته باشد و بتوانیم شعار جهش تولید را محقق نماییم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۸ تير ۱۳۹۹
الآن اواسط تیرماهه ها
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۵:۲۸ ۱۸ تير ۱۳۹۹
یعنی چی حقوقشون رو بدید بدبختا رو دیگه