امین ولایت (ع) مسرور و شادمان از عید بزرگ ولایت

سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در شب عید سعید غدیر غرق در نور و سرور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آستان مقدس احمدی و محمدی در شب عید غدیر میزبان عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت است که برای عرض تبریک این عید فرخنده خود را به بارگاه ملکوتی این امام همام رسانده اند.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، مراسم جشن عید غدیرخم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی حاج مرتضی طاهری برگزار و فردا ۱۸ مرداد در روز این عید بزرگ از ساعت ۹ صبح، خطبه غدیر با نوای حاج مرتضی طاهری قرائت می‌شود.

حجت الاسلام سلامی ادامه داد: مسابقه اینترنتی " اکمال دین اتمام نعمت " با موضوع خطبه غدیر، دیگر برنامه تدارک دیده شده در این مناسبت است که علاقه‌مندان از ۱۵ تا ۲۰ مرداد جهت شرکت در آزمون آنلاین آن می‌توانند به بخش مسابقات پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس به نشانی shahecheragh.ir/mosabeghat مراجعه کنند.

مدیحه‌سرایی و مولودی خوانی از ویژه برنامه‌های زاد عید غدیر در حرم شاهچراغ (ع) است.

شایان ذکر است به منظور صیانت و پیشگیری از ابتلای زائران گرانقدر به کرونا، تمامی برنامه‌ها در فضای باز صحن مطهر و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار