فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری باند ۴ نفره سارقان منازل کوهپایه و اعتراف آن‌ها به ۲۰ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی پاسگاه ده لولو خبر داد.

انهدام باند سارقان منازل کوهپایه با ۲۰ فقره سرقتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل در دهستان کوهپایه کرمان، دستگیری سارق و یا سارقان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین راستا ماموران انتظامی پاسگاه ده لولو با انجام اقدامات اطلاعاتی و همچنین بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل‌های سرقت، ۴ متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن‌ها را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ فداء با اشاره به کشف مقداری از اموال مسروقه از مخفیگاه این سارقان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی و پس از ارائه مستندات موجود چاره‌ای جز اعتراف نداشتند و به ۲۰ فقره سرقت منازل در دهستان کوهپایه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به دستگیری مالخر و معرفی متهمان به مراجع قضائی، گفت: مقابله قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم از اولویت اصلی پلیس کرمان بوده و نیروی انتظامی برابر قانون با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد، لذا در این راه نیاز به همکاری آحاد مردم است و شهروندان عزیز می‌توانند با رعایت توصیه‌های پلیس نقش بسزایی در پیشگیری از جرایم خصوصا سرقت داشته باشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار