معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان:

مسکن خبرنگاران در کردستان شهریور به بهره برداری می‌رسد

ملکی گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده واحد‌های مسکونی مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان سنندج، شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شهرام ملکی روز پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه در حال ساخت واحد‌های مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان سنندج اظهار داشت: شرایطی فراهم شده با کمک استانداری و سازمان ملی مسکن برای اتمام این طرح ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شود.

او با بیان اینکه این طرح بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: هفته آینده کار جدول گذاری و محوطه سازی آغاز خواهد شد تا پروژه در زمان مقرر به پایان برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان یادآور شد: خبرنگاران از اقشار کم‌درآمد و کم توقع جامعه هستند، بنابراین باید تلاش خود را برای رفع مشکلات آنان بویژه در حوزه مسکن به کار گیریم.

ملکی خبرنگاران را اقشار دلسوز و چشمان بیدار جامعه خواند و تاکید کرد: اهالی رسانه باید با نگاه تقویت به موضوع توسعه استان، مدیران را یاری دهند ضمن اینکه انتقادی سازنده و مثبت داشته باشند.

عبید رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان هم در این بازدید یکی از مشکلات اهالی و اصحاب رسانه را ضعف مالی آنان برای تامین مسکن اعلام کرد و گفت: پروژه مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت دارد و با انجام محوطه سازی تا شهریور پایان می‌یابد.

عضو هیات مدیره مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان سنندج هم اظهار داشت: این پروژه شامل ۹ بلوک و ۱۰۸ واحد بوده که از سال ۸۶ کار احداث آن آغاز شده و آورده متقضایان دارای پارکینگ ۴۰۰ میلیون ریال و بدون پارکینگ ۲۸۰ میلیون ریال بوده است.

مسعود مرادی با بیان اینکه متراژ مفید واحد‌ها ۷۵ مترمربع است، افزود: تاکنون ۸۰ میلیارد ریال برای ساخت این واحد‌ها هزینه شده و بیش از ۱۰ میلیارد ریال دیگر نیز برای اتمام آن نیاز است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در حاشیه این بازدید از خانواده مرحوم ابراهیم دلاوری از پیشکسوتان عرصه رسانه استان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل کرد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.