معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط موجود، زمینه فعالیت موسسات تک منظوره در همه بخش‌های هنری استان فراهم نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدحسین زندویان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: فرهنگ و هنر در توسعه و رشد بخش‌های مختلف هر جامعه تاثیر بسزایی دارد به گونه‌ای که فعالیت‌های موثر و مستمر در این حوزه می‌تواند باعث افزایش این مهم شود.

او افزود: همه موسسات فرهنگی هنری بازوان اجرایی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و با استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها زمینه شکوفایی فعالیت در این حوزه فراهم می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: مهمترین رسالت این موسسات ایجاد نشاط اجتماعی است که با توجه به شرایط موجود بر اثر ویروس کرونا، زمینه فعالیت این موسسات به صورت حضوری فراهم نیست.

زندویان گفت: مدیران موسسات باید با ایجاد بستر‌های لازم و استاندارد، در فضای مجازی فعالیت کنند.

او عنوان کرد: پارسال با صدور مجوز ۱۰۷ کنسرت موسیقی، ۳۷۶ اجرا در بخش‌های سنتی، پاپ و محلی در سراسر استان به روی صحنه رفت که شهرستان‌های بوشهر و گناوه بیشترین اجرا را در استان داشتند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: از اجرای برنامه‌های موسسات هنری در فضای مجازی حمایت می‌کنیم.

۱۵ موسسه تک منظوره (۹ موسسه موسیقی، ۳ موسسه مدو لباس، ۲ موسسه هنر‌های تجسمی و ۱ موسسه هنر‌های نمایشی) در استان مشغول فعالیت مرتبط با آیین نامه هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.