بیش از چهار هزار بوشهری اجرای گروه‌های موسیقی فجر را تماشا کردند

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: بیش از چهار هزار نفر از اجرای گروه‌های جشنواره موسیقی فجر در بوشهر تماشا کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدحسین زندویان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در استان بوشهر با حضور ۱۱ گروه برگزار شد و بیش از چهار هزار نفر اجرای گروه‌ها را دیدند.

او افزود: براساس اعلام دبیرخانه جشنواره هر گروه در جشنواره بوشهر یک بار به روی صحنه رفت که میانگین ۳۷۰ تماشاگر در هر اجرا به ثبت رسید.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: ۲۱۷ هنرمند در قالب ۱۱ گروه شامل پنج گروه در سبک پاپ و شش گروه در بخش موسیقی محلی، هنر خود را به مدت هفت شب به نمایش گذاشتند.

زندویان گفت: برگزاری جشنواره موسیقی فجر برای نخستین بار در استان اتفاق افتاده و امید است با استقبال پرشور مردم از جشنواره، دبیرخانه جشنواره نگاه ویژه‌ای به موسیقی بوشهر داشته باشد.

او عنوان کرد: تلاش داریم با همکاری نمایندگی‌های انجمن موسیقی شهرستان‌ها و با توجه به فرهنگ خاص آن منطقه این جشنواره را در مناطق مختلف استان برگزار کنیم.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در استان بوشهر از ۲۴ تا ۳۰ بهمن در تالار مجتمع فرهنگی هنری بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.