در دومین نشست ائمه جمعه و شورای روحانیت اهل سنت از امام جمعه مهاباد بعنوان ماموستای فعال در مسئله مبارزه با ویروس کرونا و کمک‌های مومنانه تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در دومین نشست ائمه جمعه و شورای روحانیت اهل سنت آذربایجان غربی در سال جاری از ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد و تعدادی از ماموستاهای فعال در مسئله مبارزه با ویروس کرونا و کمک‌های مومنانه با اهداء لوح، تقدیر شد.

این نشست با حضور حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه استان، حجت الاسلام والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت و جمعی از ائمه جمعه و جماعت آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در این مراسم به بیان اهمیت اخلاص در اعمال اشاره کرد و گفت: بنابه روایتی از ائمه معصومین، وقتی بنده در قیامت سر بلند می‌کند نورانیتی می‌بیند که چشمان او را تا حد کوری اذیت می‌کند وقتی می‌پرسد این نور چیست می‌گویند نور برادرت است می‌گوید ما در دنیا با هم تبلیغ دین کردیم، اما چگونه او به این مقام رسیده می‌گویند عمل او با اخلاص‌تر از تو بود لذا آنچه که در قیامت مهم است اخلاص در عمل است.

قریشی ضمن بیان روایتی از پیامبر گرامی اسلام اظهار کرد: بنابه فرمایش پیامبر خطابه عالم دین در قیامت برای او خوانده می‌شود و از آن‌ها پرسیده می‌شود این خطابه را به چه منظور به مردم گفتی و آیا به آن عمل کردی، اگر عمل نکردی پس انسان عاقلی نبودی.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.