همزمان با دهه ولایت با اجرای طرح تبرکات علوی به همت سازمان اوقاف و امور خیریه ۱۱۰ هزار سبد غذایی بین افراد کم برخوردار کشور توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا معممی مقدم مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف وامور خیریه در اصفهان گفت: در این طرح علاوه بر اقدامات فرهنگی، خدمات اجتماعی نیز، ارائه می‌شود.

رضا معممی مقدم با بیان اینکه یکی از اقدامات شاخص پیشوای مومنان و صاحب غدیر، امام علی (ع)، رفع محرومیت و دستگیری از مستمندان بود، افزود: جامعه اسلامی باید در مسیر امام و پیشوای خود حرکت کند.

او گفت: بقاع متبرکه به‌عنوان پرچمدران فرهنگ و زمینه‌سازان جامعه اسلامی، برآنند تا با مهیا کردن زمینه همدلی و همراهی مومنان و خیران، غبار فقر و محرومیت را از چهره مناطق پیرامونی خود بزدایند.

معممی مقدم افزود: برای طبخ غذای گرم و توزیع در مناطق حاشیه‌نشین و محروم استان‌ها برنامه‌ریزی لازم شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف وامورخیریه، یکی از برنامه‌های دهه ولایت را ذبح قربانی و توزیع گوشت آن بین نیازمندان با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی بیان کرد و گفت: خیران می‌توانند به هر میزان که بخواهند از طریق شماره کارت‌های اعلامی مختص هر بقعه متبرکه در این امر خیر مشارکت کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.