۷ هزار بسته غذایی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان شهرستان کاشان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ دوم پاسدار کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: این بسته‌های غذایی شامل برنج، گوشت، مرغ، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه، خرما و شکر بوده به ارزش هربسته ۳۰۰ هزار تومان بوسیله خیران و سپاه پاسداران تهیه شده است.

سرهنگ دوم پاسدار کریم اکبری افزود: در مرحله اول و دوم این رزمایش در مجموع ۱۷ هزار سبد غذایی به ارزش پنج میلیارد تومان بین نیازمندان شهرستان کاشان توزیع شد.

او با اشاره به اینکه ۱۳ هزار نفر از نیازمندان این شهرستان در سامانه مهرکریمانه شناسایی و ثبت نام شده اند گفت: از این تعداد، هفت هزار نفر نیازمندان زیر بهزیستی و کمیته امداد و شش هزار نفرهم شناسایی شدند.

سرهنگ اکبری افزود: مرحله سوم این رزمایش از نیمه ماه مبارک رمضان، تا پایان ماه برگزار و در این مرحله اجاره‌ها و بدهی‌های نیازمندان با کمک خیران پرداخت می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: شهروندان در مرحله سوم  رزمایش کمک مومنانه کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۷۲۵-۷۹۴۲-۷۲۱۰-۵۰۴۱ به نام قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان نزد بانک رسالت واریز کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.