با هدف بالاتر بردن سطح کیفی مجتمع تفریحی توریستی دریاچه گلبهار و ارائه خدمات هرچه بیشتر به همشهریان، طرح احیا وزیبا سازی این مجموعه تهیه و روند اجرائی آن ادامه دارد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مریم شاهین فر عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار به همراه اعضای کمیته زیبا سازی این شرکت در جهت بررسی طرح‌های اجرا شده وتکمیل خدمات این مجموعه از محل دریاچه گلبهار بازدید کردند.

او با بیان اینکه این مجموعه ۱۵ هکتاری یکی از مقاصد گردشگری در خراسان رضوی بوده و پویایی و پایایی این مجموعه تفریحی گام بزرگی در مقیاس فرا شهری است، افزود: برای ارائه خدمات بیشتر به همشهریان در اطراف دریاچه امکانات رفاهی از قبیل، فست فود، کافی شاپ، لمکده، رستوران، قایق رانی پدالی و موتوری، پینت بال و همچنین رینگ دوچرخه سواری پیش بینی و احداث شده است.

بیشتر بخوانید

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار ادامه داد: به منظور ارتقا کیفی خدمات ارائه شده به مراجعین و ایجاد فضایی مفرح‌تر نسبت به زیباسازی بیشتر این مجموعه با هدف افزایش انگیزه و تقویت نشاط اجتماعی بیشتر در شهر در شرایط خاص شیوع بیماری کرونا توسط کمیته زیباسازی شرکت عمران گلبهار شهرجدید اقدام شده است.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.