مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از جذب بیش از ۴ هزار مشترک جدید گاز طبیعی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از عملکرد امسال شرکت گاز استان خبر داد و گفت: در چهار ماهه ابتدایی امسال بیش از ۴ هزار و ۱۶۳ مصرف کننده جدید در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری و صنعتی جذب این شرکت گردیده است که در این راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به ۴۹۴ هزار ۵۳۷ مشترک رسیده است.

او روستا‌های بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان اردبیل را یک هزار و ۳۱۸ روستا برشمرد و جمعیت شهری بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان اردبیل را ۱۰۰ درصد و جمعیت تحت پوشش روستایی را بیش از ۹۴ درصد عنوان کرد و افزود: استان اردبیل دارای ۲۹ شهر می‌باشد که تمامی ساکنین شهر‌ها از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در خصوص عملیات شبکه گذاری و نصب انشعابات اظهار داشت: ازابتدای امسال تاکنون به میزان ۶۱ کیلومتر شبکه گاز به شبکه‌های گازرسانی این استان اضافه شده است که با این وجود میزان شبکه گذاری از ابتدای تأسیس شرکت تا کنون به بیش از ۹ هزار و ۶۸۷ کیلومتر رسیده است.

اسماعیلی بیان کرد: تعداد یک هزار و ۶۷۰ عدد انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان اردبیل نصب گردیده که تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل تا کنون به ۲۳۸ هزار و ۹۵۸ انشعاب رسیده است.

او در رابطه با ارایه خدمات غیر حضوری با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت شهروندان و کارکنان، تمامی خدمات این شرکت به صورت غیرحضوری ارایه می‌شود و کلیه شهروندان می‌توانند با ورود به وبسایت شرکت گاز استان اردبیل به نشانی www.nigc-ar.ir از طریق منو میز خدمت الکترونیکی و با وارد نمودن کد اشتراک به خدمات ارایه شده در بستر وب دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.