مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از افزایش ۶/۵ درصدی مصرف گاز طبیعی طی چهار ماهه نخست امسال در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از مصرف بیش از ۹۰۵ میلیون متر مکعب گاز طبیعی طی ۴ ماهه ابتدایی امسال در استان خبر داد و گفت: با توجه به کوهستانی بودن و برودت هوا در استان اردبیل و با توجه به سردی هوا در این استان، مصرف گاز مشترکین خانگی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶/۵ درصد افزایش یافته است.

او با بیان اینکه در این مدت در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی استان اردبیل ۵۰۶ میلیون متر مکعب گاز مصرف شده، افزود: از کل گاز مصرف شده در این مدت، ۵۰۶ میلیون متر مکعب مربوط به مصرف خانگی و صنعتی و ۳۹۹ میلیون متر مکعب گاز نیز از سوی نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل مصرف شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل اظهار داشت: این میزان مصرف گاز طبیعی در استان اردبیل ۸/۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته که بخش خانگی و صنعتی با ۳۱ میلیون متر مکعب رشد و بخش نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل با ۴۹ میلیون متر مکعب کاهش مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه بوده است.

اسماعیلی تصریح کرد: شهروندان گرامی می‌توانند در مواقع بروز حوادث مربوط به گاز طبیعی و مشکلات فنی با واحد امداد شرکت گاز استان اردبیل در هر ساعت از شبانه روز با شماره گیری ۱۹۴ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.