به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مرسدس بنز جدیداً یک نرم افزار برای نسل جدید برنامههای ارائه خدمات و محصولات ساخته که سعی دارد زندگی در قالب زیستبوم دیجیتالی را به کاربران معرفی کند. این شرکت برای شروع، سه برنامه مختلف در قالب Mercedes Me با کاربرد سریع دارد که قرار است تا انتهای سال ۲۰۲۰ در بیش از ۴۰ بازار عرضه گردد. شرکت مذکور مدعی است هدف از ساخت و عرضه چنین برنامههایی ارائه عملکردهای پایه و توسعه تجربه رابط کاربری بهتر برای افراد بوده است.
بر اساس گفتههای مسئولان مرسدس بنز این برنامهها با سری بروزرسانیهای متعدد پشتیبانی خواهند شد و فعالیت خلاقانهای را ارائه خواهند داد. نحوه فعالیت نرم افزارهای شرکت بنز به گونهای است که کاربر میتواند به خودروی خود از طریق گوشی هوشمند متصل شود و دادههایی در رابطه با میزان باد چرخها، کارکرد خودرو و محدوده پیمایش را به دست آورد. با استفاده از این برنامهها همچنین کاربران قادر خواهند بود سقفهای خودروهای کروک را مدیریت کنند و همچنین شیشهها را کنترل کنند.
بیشتر بخوانید
برنامه دیگر، Mercedes Me Store، فراهمکننده زیستبوم دیجیتالی است. کاربران با استفاده از این برنامه به راحتی محصولات دیجیتالی را خریداری کنند و قابلیتهای آنلاین را فعال سازند. این ویژگیها به راحتی توسط گوشیهای هوشمند مدیریت میشوند. این نرم افزار برای آن دسته از افراد مناسب است که تمایل دارند ویژگیهایی را به خودروی خود اضافه کنند که در زمان خرید اتومبیل فعال نبودهاند. در آخر نیز برنامهای با عنوان Mercedes Me Service وجود دارد که مدیریت برنامهها و زمان مراجعه به نمایندگی را به خریداران یادآوری میکند. این نرم افزار همچنین اعلانهای خطر خودرو را به نمایش میگذارد.
این سری برنامههای ساخته شده توسط بنز کاربران را در شرایط بهتری قرار میدهد و آنها به راحتی میتوانند بر وضعیت خودروی خود نظارت داشته باشند. این شرکت سعی دارد تا جای ممکن خدمات حضوری را به حالت آنلاین و دیجیتال درآورد. سرویسهای شرکت بنز قرار است تا سال ۲۰۲۵ در سراسر دنیا عرضه شوند و به شکلی کامل توسعه یابند.
انتهای پیام/