فرماندار شادگان بر نظارت به قیمت‌ها و توزیع کالا‌های اساسی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: شهروندان باید به راحتی بتوانند محصول با کیفیت تهیه کنند.

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با برگزاری جلسه تنظیم بازار در این شهرستان اشاره کرد و گفت: توزیع کالا‌های اساسی باید به نحوی باشد که مردم به راحتی و با اطمینان از کیفیت و قیمت مناسب بتوانند مایحتاج خود را تأمین کنند.

او به بررسی وضعیت بازار و برنامه ریزی تامین و توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم اشاره کرد و بیان داشت: تامین به موقع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها، نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی از مهم‌ترین وظایف ستاد تنظیم بازار است.

صبری پور با بیان اینکه این اقدامات باید به منظور بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آن‌ها انجام شود، ادامه داد: نباید به لحاظ فراوانی کالا‌های اساسی در این شهرستان کمبودی احساس شود، اگر چه این روز‌ها با افزایش نرخ بعضی کالا‌های اساسی در بازار مواجه هستیم، می‌طلبد ناظران صنعت معدن و تجارت و تعزیرات و اتاق اصناف نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند و با متخلفان مطابق موازین قانونی برخورد کنند.

سرپرست فرمانداری شادگان بر اطلاع رسانی هر گونه تغییر نرخ، عرضه و توزیع کالا‌های اساسی در بازار از طریق منابع موثق تاکید و تصریح کرد: به زودی طرح صدور حواله عرضه لاستیک سنگین به ماشین آلات سنگین در شادگان از طریق اداره راهداری و اداره صمت اجرا خواهد شد.

این جلسه با جنامی معاون فرماندار شادگان، ناصری نژاد مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مهمدی کرتلایی بخشدار مرکزی، ناصری رئیس اداره صمت این شهرستان، منیعات رئیس اداره جهاد کشاورزی شادگان و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار گردید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.