مدیر بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان گفت: مهمترین عامل خروج جنوب غرب خوزستان از وضعیت قرمز رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط شهروندان بوده است.

دکترولید کوتی مدیر بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: با توجه به تمهیداتی که مسئولان برای کنترل ویروس کرونا داشتند و رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم هم اکنون شاهد کاهش بیماران بستری و مبتلا به این ویروس  در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان هستیم.

او با اشاره به خروج شهرهای تحت پوشش این دانشکده از وضعیت قرمز افزود: اگر شهروندان شیوه نامه های بهداشتی ، فاصله گذاری اجتماعی ، استفاده از ماسک  و عدم حضور در تجمعات را نادیده بگیرند و رعایت نکنند امکان بازگشت دوباره به وضعیت قرمز وجود دارد .

مدیر بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان ادامه داد: وضعیت بیمارستان ها در خصوص بیماری ویروس کرونا مرزبندی شده اند و  براساس تناسب حضور بیمار به تحت سنجیده می شود ادامه داد : با رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط شهروندان ما شاهد کاهش بیماری در سطح شهرهای تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی این شهرستان هستیم.

دکتر کوتی تصریح کرد: همکاران ، پرسنل و شهروندان عزیز نسبت به موارد بهداشتی رعایت خاصی را انجام داده اند که این امر باعث رعایت تناسب و خروج از وضعیتی به وضعیت دیگر هستیم و چون این ساختار ممکن است شکننده باشد امکان بازگشت به وضعیت قبلی وجود دارد.

ویروس کرونا که کووید  ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از  ۲۰۰ کشور سرایت کرده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.