باشگاه پرسپولیس تهران احتمالا نمی‌تواند پول برانکو را پرداخت کند و آماده محرومیت از سوی فیفا شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش از تیم فوتبال پرسپولیس تهران، آن‌ها برای دریافت مطالبات خود از سرخ‌ها به فیفا شکایت کردند و خواستار دریافت کامل مبلغ قرارداد خود شدند.

در پرونده برانکو، سرخ‌ها به پرداخت یک میلیون و ۵۵ هزار یورو همراه با ۵ درصد سود بابت دیر کرد، محکوم شدند.

باشگاه پرسپولیس با مطالباتش در فیفا، پول دستیاران برانکو را پرداخت کرد، اما اگر تا ۱۶ مرداد مطالبات برانکو ایوانکوویچ را پرداخت نکند، با محرومیت از پنجره نقل و انتقالات مواجه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


سرخ‌ها درصدد هستند تا در فرصت یک ماهه‌ای که فیفا به آن‌ها می‌دهد با برانکو تسویه کنند و رضایت او را بگیرند.

درحال حاضر سرخ‌ها به دنبال این هستند تا ۵۱۵ هزار دلار که از آنتورپ دریافت می‌کنند را به برانکو بدهند تا بتوانند در ماه آینده از کارگزار پول آینده را پیش خور و با مرد کروات تسویه حساب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
خداروشکر که یکی زورش به پرسپولیس رسید از بس تقلب کرد پرسپولیس بخاطر آدمهای پشت صحنش ما رو دق آورد،آه اون مجریشن گرفت،خدا کنه همیشه پرسپولیس بی پول باشه،خداکنه تیمهای دیگه یه کلفت پشتشون باشه اینقدر اذیت نشن،نامردها تواوضاع کرونایی فقط بخاطر یه سری مسائل بازی رو شروع کردن،تنهاکسی که میتونا دهنشونو صاف کنه فیفاست.چون اونا نمیتونن فیفا رو از کار برکنار کنن،خدارو زیتونو ببره که روزیه یه مجری رو بریدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
به خاطر یه سری مسائل بازی رو شروع کردند؟ بده میخواستند تو زمین قهرمان بشند خب مثل لیگ فرانسه قهرمان اعلامش میکردند و تمام این تیم کثیف استقلال بود که با بازی که با کرونا کرد و با کمک وزارت سر پارس جنوبی رو برید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
گزارش تحقيق و تفحص مجلس ميگه وزارت ورزش مبالغي رو به صورت پنهاني به باشگاه استقلال كمك كرده .... در شرايطي كه پرسپوليس حقوق مربي بزرگي رو كه نايب قهرماني acl رو با پنجره بسته به دست آورد نداره بده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
کجای این مطلب محرومیت بود خودت جواب خودت را دادی فقط میخوای جو بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
عشق استقلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
اس اس تیم دسته سه چقدر بخندیم دیگه بسه
آخرین اخبار