مدیرکل تعاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه اعلام کرد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که با کانون وکلای دادگستری و بسیج کارگری امضا شده است، از کارگران و کارفرمایان استان حمایت حقوقی خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسن عزیزی مدیرکل تعاون تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت: تفاهم نامه‌ای که روز گذشته امضا شد گام مناسبی در راستای صیانت از نیروی شاغل و افزایش بهره وری آنان در محیط کارگری است.

او افزود: در این تفاهم نامه به عنوان بستری مناسب، چارچوب کلی همکاری برای حمایت‌های حقوقی از جامعه کار و تولید با استفاده از ظرفیت‌های مرکز کارشناسان و وکلا و کارشناسان قوه قضاییه برای حل و فصل پرونده‌های حقوقی و کیفری و مربوط به کارگر و یا کارفرمایان و اعضای خانواده آنان تعیین شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، حمایت حقوقی و قضایی از جامعه کارگری و کارفرمایی کشور که با احتساب خانواده آنان نیمی از جمعیت استان را تشکیل می‌دهند، ضروری دانست و گفت: حمایت و صیانت و تلاش در رفع مشکلات و دغدغه‌های کارگران و کارفرمایانی که در دفاع از انقلاب در خط مقدم جبهه بودن و اکنون هم که در جنگ اقتصادی در حوزه کار و تولید و در شرایط کرونایی که با همت و اراده قوی خود در مقابل مشکلات ایستادگی می‌نمایند، کار بزرگی و خداپسندی است.

عزیزی ادامه داد: با اجرایی شدن این تفاهم نامه کارگران و کارفرمایان و خانواده آنان از خدمات مشاوره و وکالتی مرکز وکلای قوه قضائیه در استان با هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان بهره مند می‌شوند.

او اظهارداشت: براساس این تفاهم نامه جامعه کارگری و کارفرمایی می‌توانند به جهت طرح کلیه دعاوی و انجام امور کارشناسی خود از خدمات مشاوره‌ای و وکالتی وکلای مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه استفاده کنند.
منبع ایرنا
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.