نیکوکاران اصفهانی امسال بیش از نیمی بیشتر از مدت مشابه پارسال برای کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان مشارکت داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، گفت: مردم نیکوکار استان، تاکنون ۱۵۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد کمک کرده اند که این کمک‌ها ۵۷ درصد رشد داشته است.

او افزود: در حال حاضر ۸۳ هزار و ۷۹۷ نیکوکار در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد اصفهان مشارکت دارند کمک‌های دائم خود را به ۲۰ هزار و ۵۳۳ فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد پرداخت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان، آسیب به جامعه تحت حمایت را در شرایط اقتصادی کنونی بیشتر از دیگر اقشار جامعه دانست و گفت: همچنان سه هزار فرزند نیازمند زیر پوشش کمیته امداد استان اصفهان بدون حامی در طرح اکرام هستند.

او افزود: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین به دفاتر این نهاد در این استان یا به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.