لژویونر هندبال گفت: با توجه به درخشش هندبالیست‌های کشورمان در اروپا، بیشتر باشگاه‌ها خواهان جذب بازیکنان ایرانی هستند.

محسن باباصفری لژیونر تیم ملی هندبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: لژیونر‌های ایرانی حاضر در اروپا هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی عملکرد خوبی از خودشان ارائه داده و هندبال ایران را به اروپا نشان داده اند. اکنون بیشتر تیم‌های اروپایی خواهان جذب هندبالیست‌های ایرانی هستند، چرا که لژیونر‌های ایرانی پیشینه بسیار خوبی را از خود به جای گذاشته اند.  

او درباره زمان ملحق شدن خود به تمرینات "بوزائو" رومانی گفت: تمرینات تیم بوزائو رومانی از ۲۰ تیر آغاز شده است و من از ۲۵ تیرماه توانستم خودم را به کشور رومانی برسانم. بعد از رسیدن به رومانی ۱۴ روز قرنطینه بودم و پس از منفی شدن  تست کرونایم  توانستم به تمرینات تیم ملحق شوم.

لژیونر هندبال اظهار کرد: تا چند روز قبل در استادیوم فوتبال تمرین می‌کردیم و اکنون با رعایت نکات بهداشتی تمرینات توپی را در سالن آغاز کرده ایم. به خاطر مسائل کرونایی، باشگاه  بوزائو رومانی سخت گیری‌های خاص خودش را دارد. هر روز پیش از تمرین تست‌ کرونا از بازیکنان گرفته می‌شود. همچنین  نکات بهداشتی باید  هنگام تمرین و پس از آن رعایت شود.

باباصفری عنوان کرد: تاریخ آغاز لیگ رومانی ۱۹ آگوست (۲۹ مرداد) است، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا زمزمه‌هایی مبنی بر تعویق لیگ برتر هندبال رومانی وجود دارد. طبق شنیده ها ممکن است حدود یک ماه لیگ برتر هندبال به تعویق بیافتد، اما این خبر به صورت رسمی اعلام نشده است.

ملی پوش هندبال بیان کرد: با توجه به اینکه تیم ملی نتوانسته نتایج خوبی کسب کند، گفته می‌شود که هندبال در حال درجا زدن است. ارتقاء جایگاه تیم ملی هندبال بستگی به برنامه ریزی فدراسیون دارد. من فکر می‌کنم هندبال ایران به زودی شاهد روز‌های خوبی است.  شیوع ویروس کرونا باعث شد شوکی به هندبال وارد شود. پس از اتمام کرونا اکثر تیم‌های ملی تمریناتشان را با هم آغاز می‌کنند. امیدوارم فدراسیون هندبال برنامه ریزی خوبی داشته باشد تا از سایر رقبای خود عقب نماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار