مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بیش از ۱۰ هزار راننده ناوگان حمل و نقل عمومی استان مشمول دریافت وام خسارت کرونا هستند و پرداخت تسهیلات به این تعداد تایید شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، علی آشتاب،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان  افزود: این افراد تسهیلات ۶ تا ۱۲ میلیون تومانی دریافت می‌کنند که پرداخت‌های بانکی به برخی از ان‌ها نیز صورت گرفته است.

او با بیان اینکه سهم لرستان از اعتبارات ملی تسهیلات کرونا ۶۹۶ میلیارد تومان است ادامه داد: ۲۰ هزار و ۳۷۴ پرونده به ارزش ۱۶۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بانک‌های عامل ارجاع و تاکنون ۱۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.

او  اظهار داشت: علاوه بر این، ۲۵۰ پرونده با مبلغ ۱۷ میلیارد تومان عقد قرار داده، پرونده ۵۰۸ نفر نیز برای دریافت چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تایید شده و ۱۲ هزار و ۲۹۵ پرونده با ۱۳۷ میلیارد تومان در دست بررسی می‌باشد.

آشتاب با تاکید بر اینکه تسهیلات خسارت کرونا تا سقف ۱۶ میلیون تومان نیازی به وثیقه بانکی ندارد تصریح کرد: این وام‌های ارزان قیمت با بازگشت ۲۴ ماهه فرصت خوبی به منظور جبران بخشی از خسارت‌های ناشی از شیوع کرونا می‌باشد که برای هزینه‌های جاری و سرمایه درگردش استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.