رئیس سبک رزمی پانکریشن: گفت: روسای جهانی سبک "پانکریشن" به رژیم اشغالگر قدس وابسته نیستند و این سبک زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی فعالیت می‌کند.

موسی بخشایی رئيس سبک رزمی "پانکریشن"  زير نظر فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شائبه وابستگی برخی از روسای این سبک به رژیم صهیونیستی عنوان کرد:  این رشته رزمی زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی فعالیت می‌کند و دبیر سبک جهانی "پانکریشن" صهیونیست نیست. اتحادیه جهانی کشتی از ۴ بخش آزاد، فرنگی، پانکریشن و گراپلینگ تشکیل شده است و دلیل اینکه سبک پانکریشن را به رژیم اشغالگر قدس ربط می‌دهند را نمی‌فهمم و چنین چیزی صحت ندارد.  

او ادامه داد: تصمیم گیری در خصوص نحوه فعالیت این رشته ورزشی زیر نظر وزارت ورزش و جوانان است و حوزه صلاحیت فردی و فعالیت این رشته ورزشی به بخش حراست و بخش معاونت ورزش قهرمانی سپرده شده است که تمامی مجوز‌ها به ما توسط وزارت ورزش و مسئولان ذی ربط صادر شده است. رشته پانکریشن با مجوز وزارت ورزش و جوانان صلاحیت حضور در عرصه‌های بین المللی را  هم دارد.  

بخشایی در پاسخ به این سوال که آیا این سبک درون قفس برگزار می‌شود، اظهار کرد: نمایندگی سبک پانکریشن بعد از ۱۰ سال وقفه با درایت مهدی علی نژاد بالاخره به من سپرده شد و مطمئنا سبکی که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان مجوز فعالیت گرفته است با توجه به تبعیت از قوانین سلامت ورزشکاران و منشور کمیته ملی المپیک، نمی‌تواند در قفس به کار خود ادامه دهد. در خارج از کشور ممکن است این سبک به هر نحوی برگزار شود، اما در کشور خودمان با توجه به قوانین ذکر شده همچین اتفاقی انجام نخواهد شد.

او درباره فعالیت‌های آتی این سبک بیان کرد: پانکریشن عضو «کامبت گیم» است و برای حضور در سایر رقابت‌ها به دنبال دریافت مجوز‌ها هستیم. ما به دنبال تشکیل تیم ملی هستیم و مطمئنا طی مسابقات انتخابی تیم ملی، شرایط اعزام‌ها و حضور ملی پوشان در اردو‌ها مشخص خواهد شد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار