رئیس بیمارستان دکتر شریعتی مشهد گفت:۴۰ میلیارد ریال از ابتدای شیوع کرونا توسط خیران و شهروندان به این بیمارستان اهدا شده‌ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا حسینعلی‌ زاده رئیس بیمارستان دکتر شریعتی مشهد گفت: خوشبختانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا مردم و خیران حضور جدی در کنار کادر درمانی داشتند و حمایت‌های خوبی از سوی آن‌ها صورت گرفت که امیدواریم تا ریشه‌کنی این ویروس این روند ادامه داشته باشد.
 
او افزود: ۴۰ میلیارد ریال توسط خیران و شهروندان به این بیمارستان اهدا شده‌ و همچنین ۵۰ میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی از تجهیزات تا سایر کمک‌ها به این بیمارستان اختصاص یافته است.
 
رئیس بیمارستان دکتر شریعتی مشهد با بیان این که در این مدت حمایت‌های مناسبی برای تامین ملزومات و تجهیزات مورد نیاز در این مرکز شده است، ادامه داد: ۱۰۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این مرکز بستری شده اند و خدمات درمانی دریافت می‌کنند.
 
حسینعلی‌ زاده با اشاره به ویروس کرونا که در این مدت کادر پزشکی، پرستاری و نیرو‌های این مرکز به صورت شبانه روزی در خدمت بیماران هستند و این امر موجب خستگی و فرسودگی نیروی انسانی شده است، بیان کرد: مردم مهم‌ترین نقش را در کاهش آمار ابتلا به بیماری کرونا دارند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، خود مراقبتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک مهم‌ترین راهکار در پیشگیری از این بیماری به شمار می‌رود.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.