رئیس انجمن اساتید حق التدریس خوزستان از برگزاری کارگاه‌های مجازی آموزش خیاطی در استان خبر داد.

فریبا طلاوری رئیس انجمن اساتید حق التدریس خوزستان و مدرس خیاطی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برای علاقه‌مندان و هنرمندان رشته خیاطی و طراحی دوخت با توجه به شرایط پیش‌آمده و لزوم مبارزه با بیماری کرونا ویروس کارگاه آموش خیاطی به صورت مجازی برگزار می‌کنیم.

او در ادامه بیان داشت: برای این، کار گروه‌های مجازی راه‌اندازی کرده‌ایم که کاملاً رایگان، الگوی خیاطی پایه مولر را به‌صورت ویدئو در اختیار همه افراد داوطلب قرار می‌گیرد.

طلاوری افزود: افراد در صورت تمایل جهت عضویت در گروه‌ها و بهره بردن از کلاس‌های آموزشی با شماره ۰۹۱۲۳۴۹۱۴۵۸ تماس حاصل فرمایید.

رئیس انجمن اساتید حق التدریس خوزستان تصریح کرد: در کارگروه مد و لباس کشور موفق به ثبت ۱۳۰ لباس شدیم و اولین موسسه طراحی مد و لباس گل اندام را در شهرستان رامهرمز راه اندازی کردیم و امیدوارم با برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان نکات مفیدی را به افراد ارائه کنیم.

این مقام مسئول در پایان گفت: تمام آموزش‌های که در کارگاه‌های خیاطی تهران ارائه می‌کنیم، در استان خوزستان به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار