فرماندار سنقروکلیایی گفت: استمرار رعایت رفتار‌های بهداشتی،برگزار نکردن تجمعات و استفاده از ماسک، راه حل تداوم مسیر مهار بیماری کرونا است.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غلامرضا مرتضوی در شانزدهمین جلسه شهرستانی مدیریت بیماری کرونا  با  تشکر و قدردانی از همت ومشارکت مردم، بزرگان و روحانیون در مقابله با بیماری کرونا به ویژه در روز‌های اخیر گفت: سلامت مردم، اولویت کارشناسان در طراحی و اعمال تمامی محدودیت‌ها به عنوان امر مهم و اساسی در نظر گرفته می شود.


او همچنین از مردم خواست تا با رعایت رفتار‌های بهداشتی، برگزار نکردن  تجمعات و استفاده از ماسک در حفظ سلامتی خود و دیگران موثر بوده و همچنین با رعایت این موارد کادر تلاشگر بهداشت و درمان را یاری دهند.

او افزود: رعایت نکات بهداشتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بود، امروزه به عنوان یک تکلیف شرعی است که باید مورد توجه همگان باشد.

مرتضوی در ادامه بیان کرد: با تلاش مسئولین استانی و همچنین با پیگیری‌های از طریق شهرستان امروز خوشبختانه کمبود ماسک در استان و شهرستان را نداریم.

 کریمی رییس شبکه بهداشت و درمان سنقروکلیایی نیز گفت: متاسفانه آمار بستری‌های شهرستان در چند روز اخیر سیر صعودی داشته که میطلبد همشهریان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام ویژه را داشته باشند.

او با اعلام اینکه برگزاری مراسم عزا امروزه به عنوان یک معضل در شیوع بیماری کرونا تاثیر گذار است گفت: با توجه به اینکه آزمایشات و انجام تست از بیماران کرونایی فقط از سنین ۶۰ سال به بالا انجام خواهد شد لذا بیشتر بودن آمار مبتلایان دور از انتظار نیست.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.