شهردار هرسین گفت: امیدواریم که در سال ۹۹ بتوانیم بخشی از معابر را از وضعیت کنونی که زیبنده شهروندان فهیم شهر هرسین نیست خارج کنیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اسدی شهردار هرسین گفت: با توجه به پیگیری‌های شهرداری و اعضای  شورای شهر در خصوص دریافت مطالبات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته جهت تخصیص مبالغی به منظور آسفالت معابر از حساب جاری شهرداری امیدواریم که در سال ۹۹ بتوانیم بخشی از معابر را از وضعیت کنونی که زیبنده شهروندان فهیم شهر هرسین نیست خارج نماییم.

او گفت: در اردیبهشت ماه شهرداری اقدام به آسفالت و  ساماندهی خیابانهای ولایت ۲،۳، معلم ۴ و خیابان ۱۶ متری یگان امداد در محل شهرک شمالی شهید باهنر کرد که تلاش داریم در چند روز آینده خیابان انتهایی این شهرک که روبروی مساکن مهر بنیاد مسکن نیز است به دلیل تجمع خانوار‌ها در این محل آسفالت آن در دست اقدام قرار گیرد.

 اسدی  گفت: این شهرداری به صورت گسترده و بدون وقفه از تیرماه به دو صورت، اکیپ‌های دستی (جهت لکه گیری و ترمیم نوار‌های حفاری شده معابر) و همچنین اکیپ ماشین آلات مکانیزه در حال آسفالت معابر است.

او بیان کرد:  اکیپ دستی تاکنون نسبت به لکه گیری کوچه‌های شهید نجفی اقدام و هم اکنون نیز در حال لکه گیری کوچه علامه نائینی می‌باشد و اکیپ ماشین آلات مکانیزه نیز نسبت به روکش آسفالت لاین جنوبی بلوار شهید رجایی حد فاصل کوچه شهید حسن رضایی تا ابتدای خیابان شهدا به متراژ تقریبی ۳۰۰۰ متر مربع، کوچه گلزار ۵ و فرعی‌های منشعب از آن با توجه به درخواست‌های مکرر اهالی و وضعیت نامناسب آن به متراژ تقریبی ۷۰۰۰ مترمربع و همچنین کوچه صداقت سه و چهار (کوچه‌های منشعب شده از خیابان شهید سید حمید حسینی) و کوچه شهید علی اکبر نوری اقدام کردند و روند کنونی با قیرپاشی تعدادی از کوچه‌های محله شهرک آزادی به صورت جهادی و بدون وقفه در حال پیگیریست.

شهردار هرسین در ادامه به تسطیح، جدول گذاری و احداث لاین دوم خیابان منتهی به آرامستان لک اشاره کرد و اظهار داشت:با احداث این بلوار و آسفالت خیابان جدید آن، شرایط بهتری برای شهروندان ایجاد گردیده که امیدواریم این پیشرفت را در منطقه مساکن مهر دادگستری که هم اکنون در حال جدول گذاری و احداث بلوار آن قرار داریم شاهد باشیم.

شهردار هرسین  گفت:پس از پایان عملیات آسفالت معابر شهر، گزارش مبسوطی از معابر آسفالت شده وحجم عملیات انجام شده به اطلاع مردم دارالمومنین شهر هرسین خواهد رسید.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.