فرماندار شهرستان هرسین گفت : مجوز احداث کارخانه آسفالت که از مهمترین مطالبات مردم و نیازمندی‌های شهرستان هرسین است اخذ شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین گفت : پس از حدود ۳ سال پیگیری مجدانه توسط فرمانداری، شهرداری و شورای شهر هرسین مجوز احداث کارخانه آسفالت که از مهمترین مطالبات مردم و نیازمندی‌های شهرستان هرسین است اخذ شد.

او گفت : احداث کارخانه آسفالت علاوه بر اشتغالزایی و صرفه جویی، سود آوری و درآمدزایی مطلوبی برای شهرداری خواهد داشت و نیاز شهرستان را از خرید آسفالت با هزینه‌های گزاف را بر طرف می‌سازد.

شاه آبادی افزود : برای احداث این کارخانه تمام فرآیند‌های قانونی مخصوصا در حوزه محیط زیست طی شده است و با توجه به فاصله پروژه تا روستا و سوخت مورد استفاده در این کارخانه هیچگونه آلایندگی و آلودگی متوجه روستا نخواهد شد.

او افزود : کارخانه آسفالت در محل اراضی ملی و منابع طبیعی احداث خواهد شد و در این راستا هیچگونه آسیبی به اراضی کشاورزی مردم نخواهد رسید.

شاه آبادی گفت : اطلاع کامل داریم عده‌ای با هدف دست اندازی به منابع طبیعی و چراگاه‌های اطراف روستا از اعتماد مردم سو استفاده کرده و با شایعه سازی و دروغ پراکنی قصد تعطیلی پروژه را دارند، ولی این اشخاص باید بدانند قانون را اجرا خواهیم کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.