توسطی گفت: پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار هفته دولت در استان مرکزی راه اندازی می‌شود

توسطی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از راه اندازی و استقرار نمایندگان ادارات و دستگاه‌ها در اتاق بازرگانی برای تسریع در کار شرکت‌های تولیدی در استان مرکزی به زودی خبر داد.

توسطی افزود: پنجره واحد شروع کسب و کار فیزیکی استان مرکزی در هفته دولت به صورت رسمی کار خود را در اتاق بازرگانی استان آغاز خواهد کرد.

او اضافه کرد:، چون صاحبان صنایع و شرکت‌ها برای ثبت شرکت خودر راه‌های پرچالش و طولانی را طی می‌کنند با راه اندازی پنجره واحد شروع کسب و کار فیزیکی در اتاق بازرگانی بروکراسی و رفت و آمد‌ها به ادارات کاهش پیدا می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان مرکزی بیان کرد: با راه اندازی پنجره واحد شروع کسب و کار فیزیکی مراجعه کنندگان به جای مراجعه به ادارات به نمایندگان ادارات و دستگاه‌های دولتی در این مکان مراجعه کرده و کار خود را به سهولت انجام دهند.

پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار متشکل از نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی، ادارات کل ثبت اسناد و املاک، امور مالیاتی، تامین اجتماعی استان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل پست خراسان است و نماینده اداره کل امور اقتصادی و دارایی به عنوان دستگاه ناظر و هماهنگ کننده در این مجموعه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.