رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و عمران شورای اسلامی شهر یزد از پایان عملیات بازسازی ورزشگاه شهید عاقلی نژاد یزد خبر داد.

محسن عباسی هرفته رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و عمران شورای اسلامی شهر یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: ورزشگاه شهید عاقلی نژاد از سالن‌های نسبتاً قدیمی یزد به علت فرسودگی، عملیات مرمت و بازسازی آن از دو سال و نیم پیش آغاز شده است.

او افزود: در حال حاضر عملیات بازسازی این سالن پایان یافته و مجهز به زمین استاندار ورزشی فوتسال، جایگاه ویژه، سکوی تماشاچیان و همینطور سالن تنیس روی میز است.

عباسی ادامه داد: قرار گرفتن این ورزشگاه در منطقه‌ای با تراکم جمعیت بالا، سبب شده تا بازسازی آن حائز اهمیت ویژه باشد و علاوه بر کارکنان شهرداری، عامه مردم نیز امکان استفاده از این ورزشگاه را دارند.

رئیس کمیسیون شهرسازی اظهار داشت: به منظور ایجاد تحرک و هیجان در ورزشکاران و هم افزایی کالبد و کاربران فضا، طراحی نقاشی‌های انرژی بخش و رنگ‌های گرم بر روی دیوار‌های ورزشگاه در دستور کار قرار گرفت.

او اظهار امیدواری کرد که چنین طرح هایی، الگویی باشد برای سایر سالن‌های ورزشی تا به صورت جدی‌تر به مقوله فضا‌های مطلوب ورزش بپردازند.

عباسی تصریح کرد: در حال حاضر ورزشگاه آماده افتتاح است، اما با توجه به شیوع بیماری، نمی‌توان زمان مشخصی را برای افتتاح آن در نظر گرفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار