نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه اخذ تسهیلات برای راه اندازی واحد‌های سرمایه گذاری پیگیری و اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران در نمین گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری شهرستان نمین اقدامات خوبی انجام شده و شاهد اجرای پروژه‌های تاثیرگذار در سطح شهرستان هستیم که بهره‌برداری از آن‌ها زمینه برای توسعه منطقه را فراهم می‌کند.

او با قدردانی از اقدامات و پیگیری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل در اجرای پروژه‌های گردشگری در شهرستان نمین افزود: انتظار می‌رود با تسریع در روند اجرای طرح‌های در حال اجرا، رونق هر چه بیشتر گردشگری و نیز توسعه اشتغال در این شهرستان را شاهد باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اجرای مسیر برگشت در منطقه نمونه گردشگری فندقلو را اقدامی مناسب و موثر توسط میراث فرهنگی استان برشمرد و بیان کرد: اجرای این مسیر گردشگری منطقه را متحول خواهد کرد.

نیکزاد با اعلام حمایت نمایندگان مجلس از سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری استان گفت: در زمینه اخذ تسهیلات برای راه‌اندازی واحد‌های سرمایه‌گذاری پیگیری و اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

نادر فلاحی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا در بخش گردشگری استان گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها صنعت گردشگری در نمین رونق بیشتری خواهد گرفت.

او با اشاره به اجرای رینگ برگشت منطقه نمونه گردشگری نمین عنوان کرد: مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای این طرح اختصاص یافته که از محل سفر رئیس جمهور و نیز مساعدت فرماندار تامین شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از اختصاص اعتبار برای راه‌اندازی مجموعه خدماتی و سرویس بهداشتی در فندقلو خبر داد و افزود: این مجتمع در مدت سه ماه تکمیل و تحویل مجموعه شهرداری خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار