مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: نساجی از با حضور فکری شکست نخورده و بازیکنان به خودباوری رسیده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران بعد از تساوی تیمش برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: تیم ما از زمان حضور فکری نباخته  و شخصیت خودباوری پیدا کرده است. امیدواریم نساجی تا پایان لیگ نوزدهم روند شکست ناپذیری اش با هدایت فکری ادامه پیدا کند و سال آینده با تقویت تیم نتایج درخشان بگیریم.  

امیری گفت: ما از نیم فصل دوم به تیم نساجی مازندران اضافه شدیم. تغییراتی را در تیم خود به وجود آوردیم. ما به فکری ایمان داریم و امیدواریم سال آینده با درایت این مربی بتوانیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بجنگیم.  

امیدواریم  چمن طبیعی در وطنی قائمشهر کاشته شود 

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: زمین تمرین مهمترین دغدغه ما است. اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال هم به این موضوع اشاره کرد که بازی در ورزشگاه وطنی بسیار خطرناک است. معضل نساجی در زمان نقل و انتقالات این است که خیلی از بازیکنان به خاطر چمن مصنوعی حاضر به قرارداد با این باشگاه نیستند و این مشکلات ما را ۲ چندان می‌کند. امیدواریم که حسین زادگان طبق قولی که داده است سال آینده چمن طبیعی در این ورزشگاه قرار بدهد. به هر حال گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم به وضعیت این زمین اعتراض داشت و واقعا کیفیت چمن مناسب نیست و امیدواریم که چاره‌ای برای این موضوع اندیشیده شود.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار