سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازی تیمش برابر تیم پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

فکری:  قصد داریم از تیم قهرمان امتیاز بگیریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از دیدار با پرسپولیس اظهار کرد: ابتدا عید سعید قربان را به همه هموطنان تبریک می‌گویم و برای امیر قلعه نویی آرزوی سلامتی و عافیت دارم. متاسفانه اکنون در جامعه ما فضای بی‌احترامی ایجاد شده که همه را اذیت می‌کند. این فضای فوتبالی باعث شده من که ۱۴ سال در استقلال بازی کرده‌ام، ۳ سال مربی این تیم بوده‌ام و در مجموع ۱۷ سال در استقلال عضویت داشته‌ام، با این فضا نتوانم درباره استقلالی بودن خود اظهارنظر کنم یا قهرمانی پرسپولیس را به دوست عزیزم یعنی یحیی گل محمدی تبریک بگویم.

فکری درباره احتمال بی انگیزه شدن پرسپولیس بعد از کسب قهرمانی بیان کرد: مطمئن باشید این تیم با تمام توان به مصاف ما می‌آید، چون می‌خواهد از اعتبار و حیثیت قهرمانی‌اش دفاع کند. خودمان را برای یک بازی سنگین و سخت آماده کرده ایم و امیدوارم بازی خوبی شود که بتوانیم از آن امتیاز هم بگیریم. به هر حال نباختن به پرسپولیس برای ما خیلی مهم است و می‌خواهیم از تیم قهرمان امتیاز بگیریم. امیدوارم بازی خوبی را هم شاهد باشیم.

او بیان کرد: خودم و همه دوستان امیدوار هستیم فضای دوستی و رقابت سالم ایجاد شود تا ان شا الله بتوانیم در این فضای خوب رقابت کرده و از آن لذت ببریم.

سرمربی نساجی درباره نفرات غایب نساجی در بازی با پرسپولیس گفت: تیم ما محروم ندارد، اما تا دلتان بخواهد بازیکن مصدوم داریم که تعدادشان زیاد است و نمی‌توانم از آن‌ها اسم ببرم. متاسفانه بازیکنان مصدوم زیادی داریم که ان شا الله هرچه سریع‌تر آسیب دیدگی شان رفع شده و به تیم اضافه شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار