فرماندار روانسر گفت : با توجه به اینکه روستا شبانکاره ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه و گردشگری دارد سعی کردیم از نظر زیرساخت و عمران توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سعدی مصطفی‌زاده فرماندار روانسر درباره نبود امکانات ارتباطی در روستای شبانکاره گفت : مشکلات ارتباطی چند روستای هدف گردشگری و از جمله شبانکاره را استخراج کردیم و چند بار هم با مدیرکل مخابرات و ارتباطات در این خصوص جلساتی را برگزار کردیم که برای رفع مشکلات قول مساعدت و همکاری دادند.

او گفت : برای سنگ‌فرش کردن معابر این روستا حدود ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، اما در بخش خروجی گردشگران وضعیت راه‌ها مطلوب نیست که رفع این مشکل هم در برنامه توسعه این روستا وجود دارد و حتما انجام خواهد شد.

مصطفی‌زاده روستای شبانکاره را یکی از قطب‌های پرورش ماهی دانست و افزود: ۲ مجتمع پرورش ماهی در این روستا وجود دارد که با ۳۰۰ تن تولید در هر دوره توانسته است برای هفت نفر اشتغال‌زایی ایجاد کند.

فرماندار روانسر افزود: این شهرستان ظرفیت‌های بسیاری در بخش گردشگری دارد و استاندار و مجموعه مدیران استانی هم نگاه ویژه‌ای به توسعه روستایی برای جذب گردشگر دارند و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.