رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی از اختصاص زمان ویژه در تلفن گویا مرکز مشاوره خانواده استان به اختلال طیف اوتیسم خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   علی متقیان  رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی  گفت : صدای مشاور در مرکز مشاوره پیوند از اسفند ماه سال گذشته و در پی شیوع ویروس کرونا خدمات تلفنی و غیر حضوری خود را گسترش داده است

او افزود : ارائه راهنمایی و راه کار‌ها در مورد مشکلات رفتاری و تحصیلی دانش آموزان و خانوداه‌های ان‌ها در این مرکز مشاوره با استفاده از همکاران توانمند این حوزه انجام می‌گیرد.


بیشتر بخوانید 


متقیان گفت : با توجه به افزایش تشخیص و شناسایی دانش آموزان دارای اختلال طیف اتیسم و مراجعه اولیا این دانش آموزان به مرکز مشاوره با هدف رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ارائه خدمات به این طیف از دانش آموزان و خانواده‌های ان‌ها به صورت ویژه در دستور کار و برنامه‌های آموزش و پرورش استثنایی استان قرار دارد.

او در مورد نحوه تماس خانواده‌ها با مرکز مشاوره افزود خانواده‌ها می‌توانند از روز شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ با مرکز مشاوره به شماره ۰۵۸۳۲۷۲۲۱۷۷ تماس بگیرند و از خدمات مشاوره این مرکز بهرمند شوند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.