مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۱ مرداد ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۱۱ مردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

نجات ۷ شهروند اهوازی گرفتار در کابین آسانسور

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: گزارش گرفتار شدن ساکنان یک مجتمع  مسکونی در کابین آسانسور واقع در منطقه زیتون کارمندی خیابان کمیل در این کلانشهر به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی، بلافاصله تیم امداد و نجات را به محل حادثه اعزام کرد و ۲ مرد از داخل کابین آسانسور نجات داده شدند.

او افزود: در حادثه مشابه دیگری نیز که در مجتمع مسکونی در منطقه گلستان خیابان آذر رخ داد، آتش نشانان سریعا به محل حادثه شتافتند و شاهد توقف کابین آسانسور بین طبقات دوم و سوم شدند و با رعایت اصول ایمنی ۵ شهروند را از داخل کابین آسانسور خارج و به بیرون منتقل کردند.

اتصال کولر، منزل مسکونی در منطقه عامری اهواز را به آتش کشید

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: گزارش آتش سوزی منزل مسکونی در بن بست نسیم ۷ در بازارچه عامری این کلانشهر در ساعت ۳ و ۲۵ دقیقه بامداد، به ستاد فرماندهی ۱۲۵ گزارش شد و آتش نشانان ایستگاه ۵۵ با دریافت مختصات حادثه به سرعت با ۲ دستگاه خودرو حریق و یک دستگاه خودرو پیشرو امداد و نجات به سمت محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه نیرو‌های ۱۲۵ به محض رسیدن در محل حادثه با وجود دود متراکم حاصل از حریق، با استفاده از دستگاه تنفسی به محل کانون حریق نفوذ کرده و با دسترسی به آن، حریق را اطفا کردند، افزود: این آتش سوزی که به علت اتصال کولر دوتیکه خانه مسکونی اتفاق افتاد، در ساعت ۴ و ۱۱ دقیقه بامداد به صورت کامل اطفا شد.

سارق حرفه‌ای مغازه‌های هویزه به بن بست پلیس رسید

سرهنگ جواد مروانه فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح این شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی یک سارق در این رابطه را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های پلیس به ۲۰ فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان هویزه اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد، اما از شهروندان خواهمشندیم هرگونه موارد مشکوک را در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.