در بسته حوادث ۷ مرداد ماه بخوانید؛

دستگیری سارق تلفن همراه در اهواز

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۷ مردادماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۷ مردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارق موتور سوار در اهواز دستگیر شد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت بعنف تلفن همراه در برخی مناطق شهر اهواز از سوی سرنشینان یک دستگاه موتور سیکلت، بررسی موضوع و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران کلانتری ۲۷ اهواز با اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی مرجع قضائی هویت سارق را شناسایی و با شگرد‌های پلیسی به همراه موتورسیکلت دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند افزود: در بازرسی از متهم ۲ قبضه قمه و چاقو و همچنین موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از شهرستان آبادان کشف شد که متهم در بازجویی پلیس به ۲ فقره سرقت بعنف تلفن همراه و یک فقره سرقت موتور سیکلیت در نقاط مختلف اهواز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: متهم پس از شناسایی از سوی مالباختگان و تشکیل پرونده راهی دادسرا و با قرار مناسب روانه زندان شد.

این مقام مسئول گفت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

سارق موتورسیکلت در دام پلیس رامهرمز

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در نقاط مختلف شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی و پی جویی‌های پلیسی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۴ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی داده شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان هویزه

سرهنگ جواد مراونه فرمانده انتظامی هویزه گفت: در زمینه ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی، طرح شناسایی و دستگیری مجرمان سابقه دار از سوی ماموران پلیس‌های انتظامی و تخصصی به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: این طرح با تشکیل ۸ اکیپ ازعوامل انتظامی و تخصصی در ۴ نقطه پس از انجام کار اطلاعاتی و هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی تعداد ۱۱ مجرم تحت تعقیب محاکم قضائی، انتظامی و مخلان نظم عمومی بودند، را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ مراونه تصریح کرد: در بازرسی بعمل آمده از مخفیگاه متهمان ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، ۴۶ راس دام قاچاق به ارزش ۷۶۶ میلیون ریال، ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و مقادیری موادمخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه اظهار داشت: در این رابطه ۲۶ دستگاه موتورسیکلت و ۱۱ دستگاه خودروی سواری متخلف و فاقد پلاک توقیف شدند و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.