امام جمعه رستاق گفت: مسئولان دولت و مجلس باید مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند.

حجت الاسلام دلاوری، امام جمعه رستاقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام دلاوری امام جمعه رستاق گفت: سه موهبت الهی در روز عید قربان به ما یادآوری می‌شود که هر سه به یمن وجود حضرت ولی عصر (عج) می‌توان به دست آورد و در آن‌ها موفق بود، یکی هدایت الهی، دیگری رزق الهی و سوم امتحان الهی است.

او با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در جامعه زیاد شده است، افزود: مسئولان دولت و مجلس باید مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند.

حجت الاسلام دلاوری اظهار داشت: تجاوز به حریم هوایی پرواز هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران یک بازی است که آمریکا شروع کرد و اگر در آینده جوابی از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران داده شد، جای گلایه ندارد.

او همچنین مطالبی درخصوص حضور آمریکا در منطقه شرق آسیا، دفاع آمریکا از رژیم غاصب صهیونیستی و فتنه انگیزی او بیان و به شفاف سازی اقدامات پلید آن ها پرداخت.

گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهداء بویژه شهدای حادثه منا و یاد و خاطره آیت الله حاج سید جواد آیت اللهی (ره) امام جمعه موقت یزد از دیگر مواردی بود که امام جمعه رستاق در آئین عبادی و معنوی نماز عید سعید قربان در میعادگاه نمازجمعه شمسی رستاق به ان اشاره کرد.

انتهای یام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار