نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با بیان اینکه حال و روز کشور و مردم امروزه خوب نیست، گفت: مردم در فشار اقتصادی و معیشتی هستند.

حرج و مرج در بازار/ مردم مقصرند یا مسئولان؟!به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان یزد با بیان اینکه حال و روز کشور و مردم امروزه خوب نیست، گفت: مردم در فشار اقتصادی و معیشتی هستند.

او گرانی‌های سرسام آور، نظارت‌هایی که  اصلا در بازار وجود ندارد، قیمت‌هایی که روز به روز در حال تغییر هستند و نبود پاسخگویی بعضی مسئولان را خوب ندانست و افزود: این‌ها همه دست به دست هم داده و مشکلات بسیاری برای مردم به وجود آورده است.

جوکار ادامه داد: اینکه ما در چنین جلساتی بنشینیم و تصمیم گیری کنیم باید خروجی‌هایی داشته باشد که در زندگی مردم نمود پیدا کند. این که ما در این جلسات می‌نشینیم واقعا چقدر در مسائل روزمره مردم تاثیرگذار است و تحت الشعاع قرار می‌گیرد.

جوکار تاکید کرد: جامعه ما با مشکلات اقتصادی بسیاری روبرو است که باید برای درمان آن برنامه ریزی لازم داشته باشیم.

جوکار تاکید کرد: نباید نسبت به مشکلاتی که مردم دارند، بی توجه باشیم.

او با اشاره به بحث قانون توسعه متوازن، گفت: ممکن است در شهرستانی شاخص سرانه آموزشی بالا باشد و جدول هم سیاه کرده باشند، ولی در همان شهرستان مناطقی با سرانه بسیار پایین نیز باشد.

جوکار افزود: در این صورت باید دید که با این بخش چه می‌کنیم. نمی‌توانیم بگوییم این گوشه شهر سرانه خوبی دارد، پس آن گوشه شهر دیگر ملاک عمل نیست.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه الان در بحث توزیع آب در استان واقعا با مشکل روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: در یک شهر مناطقی هستند که وضعیت آب خوبی دارند، اما در همان شهر بخش‌هایی اصلا وضعیت مناسب و قابل قبولی در حوزه آبرسانی ندارند.

او با بیان اینکه مسائل باید به صورت استانی دیده شود، گفت: نباید برنامه ریزی‌های ما به گونه‌ای باشد که بخشی از شهر مورد عفلت واقع شود و بخشی دیگر با پیشرفت بالایی همراه باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.