سرهنگ عزیز زاده گفت: پلیس با بهره گیری از دانش و فناور‌ی های روز آمد و سرمایه‌های انسانی، برای ایجاد محیطی امن و همراه با آسایش عمومی تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ شهاب عزیز زاده جانشین انتظامی استان ایلام ، گفت: پلیس با بهره گیری از سرمایه‌های انسانی با ویژگی‌های پویا ، یادگیرنده و بهره مندی از دانش و فناور‌ی های روز آمد ، برای ایجاد محیطی امن و همراه با آسایش عمومی تلاش می‌کند.

او ایجاد فاصله بین حاکمیت و مردم را یکی از شگرد‌های خاص دشمنان دانست و اظهار کرد: دشمن برای تضعیف امنیت و آرامش عمومی از ابزار‌های تبلیغاتی گستره استفاده می‌کند که خوشبختانه مردم در این زمینه بسیار هوشمندانه و با بصیرت عمل می‌کنند و مجذوب ظواهر فریبنده دشمنان نخواهند شد.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه امنیت اجتماعی به نوعی تولید اجتماعی است و در تولید اجتماعی همه اقشار مردم نقش دارند ، مطرح کرد: تقویت اعتماد و تکامل ارتباط بین مردم و پلیس برای رسیدن به قله زیبای نظم و امنیت ، زمینه آرامش فکری و روانی افراد را فراهم می‌کند.

او همچنین با اشاره به دانش محوری پلیس ، بیان کرد: نیروی انتظامی به عنوان سازمانی که مأموریت خطیر آن برقراری نظم و امنیت است، به خدمتگذاری بی منت و شبانه روزی خود افتخار می‌کند و حرکت بر مبنای علم را سرلوحه خود قرار داده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.