فرماندار راسک گفت: ائمه جمعه و علمای شیعه و سنی با توجه با تاثیرگذاری که در جامعه دارند نسبت به‌خطرات ویروس کرونا به مردم اطلاع رسانی کنند.

ائمه جمعه در خصوص خطرات ویروس کرونا به مردم اطلاع رسانی کنندسلیم کدخدا فرماندار راسک  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:: همراهی و ایفای نقش هدایتگر علما در روشنگری عمومی بعد از انتشار ویروس کرونا قابل تقدیر است.

اوبیان کرد: تثبیت و پایداری نسبی وضعیت در اوج این بحران متاثر از این همکاری و مشارکت است، اما با این وجود خطر در نزدیک ما کمین کرده است.

فرماندار راسک گفت: نشست‌های مختلف و کمیته‌های فنی با محوریت بیماری کریمه کنگو و کرونا در این شهرستان برگزار شده و مردم و مسوولان تبادل اطلاعات و راهکار‌های مناسب در جهت پیشگیری از بروز و شیوع بیماری‌های مشترک دام و انسان را ارائه کرده‌اند.

وی افزود: با توجه در پیش بودن اجتماع دینی و معنوی آیین مبارک عید قربان و در کمین بودن خطر انتشار کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک ضروری است.

کدخدا ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین جمعیت آماری جامعه محلی از علما حرف شنوی و تبعیت دارند بنابراین نقش آفرینی علما در زمینه اطلاع رسانی به مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار مهم است.

انتهای  پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.