ساعدی گفت: عملیات بهسازی جاده روستای هوفل سال‌های گذشته کلنگ زنی شده، اما همچنان بلاتکلیف است.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به مشکلات جاده‌های روستایی گفت: عملیات بهسازی جاده هوفل که شامل چندین روستا است و چندین سال پیش کلنگ زنی شده، اما همچنان این پروژه بلاتکلیف مانده است.

او با بیان اینکه راه‌های روستایی از جمله؛ سویدانی، مگاصیص و دحیمی نیز در این مسیر قرار دارند و رفع مشکلات آن‌ها الزامی است، افزود: باید پروژه‌های راه روستایی مسیر سبهانیه، شاکریه، الله اکبر، شریعتی به پایان برسد تا رضایت اهالی جلب شود.

ساعدی در ادامه به نبود فاضلاب، مشکل آسفالت و زیرسازی آن در مناطق ۱۰۶ و ۱۱۲ هکتاری سطح شهرستان دشت آزادگان اشاره و اظهار داشت: با وجود اجرای طرح آبرسانی غدیر، اما همچنان روستا‌های این شهرستان در زمینه آب شرب مشکل دارند، ضمن اینکه رفع افت فشار آب به دلیل شکستگی لوله‌های انتقال در مسیر روستای جلیله الزامی است.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی به استفاده نکردن از کانال‌های بزرگ احداث شده و نبود مستمر آب در کانال MC و وابستگی کشت شلتوک به آب اشاره و بیان کرد: پروژه تامین آب در روستا‌های مالکیه علیه، مالکیه غربی، آلبوجلال جنوبی و شمالی همچنان تکمیل نشده است.

او در پایان خواستار رسیدگی به مشکلات شهرداری‌های شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه، پرداخت حقوق و بیمه کارگران، تخصیص اعتبارات لازم برای رفع مشکلات فاضلاب شهر رفیع از سوی استاندار خوزستان و همچنین تامین پمپ‌هایی برای جمع آوری زهاب کشاورزی و لایروبی زهکش‌ها از سوی سازمان آب و برق خوزستان شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار