فرماندار شادگان توسعه زیرساخت‌ها در روستا‌های این شهرستان را یک ضرورت دانست و گفت: هم اکنون عملیات زیرسازی و آسفالت معابر روستای بوزی درحال اجرا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید حاجیان فرماندار شهرستان شادگان گفت: امروز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۹، از روند اجرای پروژه‌های عملیات زیرسازی و آسفالت جاده مواصلاتی و معابر و احداث چمن مصنوعی در روستای بوزی بخش مرکزی این شهرستان با حضور مهمدی کرتلایی بخشدار مرکزی، ناصری نژاد رئیس دفتر نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی بازدید بعمل آمد.

او بر لزوم توسعه زیرساخت‌های روستا‌های شهرستان شادگان تاکید و بیان داشت: هم اکنون عملیات زیرسازی و آسفالت جاده مواصلاتی، معابر و کوچه‌های داخلی روستای بوزی درحال اجرا است، ضمن اینکه نواقص پروژه باید رفع و نکات فنی نیز رعایت شوند.

حاجیان با اشاره به اینکه اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات دهیاری تامین شده است، تصریح کرد: به منظور تسهیل در تردد آسفالت جاده روستای بوزی باید در اسرع وقت انجام شود تا اهالی این روستا زمان تردد دچار مشکل نشوند.

شادگان، یکی از شهرستان‌های استان خوزستان در جنوب غربی ایران محسوب می‌شود که با شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، ماهشهر و اهواز هم‌ مرز است و جنوب این شهرستان به خلیج فارس راه دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار