سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز با تاکید بر بازی سخت و نفس گیر تیمش مقابل پیکان تهران، گفت: تصور ما بر این است که حریف ما جایگاه جدولی بالای جدول دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،ساکت الهامی   سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شرایط کنونی لیگ برتر همه تیم‌ها فوتبال نزدیک به هم ارایه می‌دهند، افزود: بر همین اساس نباید به رده پایین جدولی پیکان تمرکز کنیم، چون در این حالت بازی را باخته ایم.

او  اظهار داشت: بازی فردا برای ما هم سخت است و هم حساس و جایگاه حریف در جدول نباید ما را فریب دهد.

او   ادامه داد: سخت بودن این بازی به این خاطر است که پیکان چیزی برای از دست دادن ندارد و با همه توان در برابر ما بازی خواهد کرد و به این خاطر که ۳ امتیاز آن می‌تواند ما را به نایب قهرمانی و کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار کند، بازی حساسی محسوب می‌شود.

 سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز ب با بیان اینکه هیچ تیمی در لیگ برتر از پیش برنده نیست، یادآور شد: طی هفته‌های اخیر اتفاقاتی رخ داده که غیر قابل پیش بینی بوده است که نمونه اخیر آن در بازی نساجی با فولاد رخ داد و در حالی که تیم فولاد تا دقیقه ۸۰، دو بر صفر پیش بود، اما در دقایق پایانی نساجی ۳ گل زد و بازی را برد.

الهامی ادامه داد: این می‌تواند یک درس خوب برای من و بازیکنانم باشد و بر همین اساس ما با همه توان در برابر پیکان بازی خواهیم کرد.

او ادامه داد: برای کسب هر ۳ امتیاز این دیدار باید همانند دیدار‌هایی که در آن پیروز شدیم، زحمت بکشیم و تلاش کنیم، در عین حال باید هوشمندانه و منطقی بازی کنیم.

او  با اشاره به محرومیت اشکان دژاگه در بازی مقابل پیکان، گفت: مسعود شجاعی هم به تازگی تمرینات تیم خود را شروع کرده و حضورش در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما دیگر نفرات تیم سر حال و آماده هستند و برای ارایه یک بازی خوب، با جدیت تمام آماده می‌شویم.

سرمربی تراکتور تبریز یادآور شد: هدف اصلی و مهم ما در هفته‌های پایانی لیگ برتر امتیازگیری است و شاید به این بهانه بازی زیبا را هم قربانی کنیم.

تیم فوتبال تراکتور تبریز فردا راس ساعت ۲۰ در ورزشگاه یادگار امام مقابل پیکان تهران صف آرایی می‌کند که بازی رفت با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع قرمز‌های تبریز به پایان رسید.

تراکتور با ۴۵ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد و رقابت سخت و نفس گیری با تیم‌های استقلال، سپاهان، شهرخودرو و فولاد برای کسب سهیمه رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در فصل آینده دارد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.