سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: فردا برابر ذوب آهن کار سختی داریم، زیرا این تیم در جدول جایگاه مناسبی ندارد و تنها برای کسب ۳ امتیاز وارد زمین می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره بازی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار سختی برابر ذوب آهن داریم. ذوب آهن برخلاف کیفیت تیمی و بازیکنان خوبی که دارد، در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و در جدول جایگاه مناسبی ندارد. ذوب آهن برابر ما محکوم به برد است و برای کسب ۳ امتیاز وارد زمین می‌شود و همین موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند.

تارتار در ادامه گفت: ما برای نوع بازی حریف طرح و برنامه ویژه‌ای داریم و سعی می‌کنیم از تاکتیک‌های مورد نظرمان در بازی فردا استفاده کنیم. تیم بسیار خوبی داریم و در بازی‌های این فصل نتایج خوبی کسب کردیم.


بیشتر بخوانید


سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: با توجه به این که هر ۲ تیم روی زمین بازی می‌کنند، کیفیت چمن ورزشگاه به هر ۲ تیم این اجازه را می‌دهد تاکتیک‌های خود را پیاده کنند و به همین دلیل فکر می‌کنم بازی ما با ذوب آهن بازی زیبایی شود. امیدوارم هر تیمی که استحقاق پیروزی دارد، برنده شود. برای ذوب آهن در تمام بازی ها، به جز بازی مقابل تیم خودمان آرزوی موفقیت می‌کنم.

او درباره شرایط بازیکنان تیمش برای بازی با ذوب آهن گفت: برای بازی با ذوب آهن بازیکن محروم یا مصدومی نداریم، اما یکی، ۲ بازیکن ما به ویروس کرونا مبتلا شده اند و امیدوارم هر چه زودتر به روز‌های خوب خود برگردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار