بختیاری زاده: مقابل صنعت نفت از جوانان تیم بیشتر استفاده می‌کنیم/ بازی کردن در آبادان کار سختی است

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: صنعت نفت تیم قابل احترامی است و بازی کردن مقابل آن‌ها در آبادان همیشه سخت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب بختیاری‌زاده سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در خصوص دیدار فردای تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بعد از دیدار مقابل تراکتور که مستحق پیروزی بودیم و نتیجه را با تساوی به پایان رساندیم، در طول هفته تمرینات خود را انجام دادیم و از نظر روحی خودمان را برای بازی مقابل نفت آبادان آماده کرده‌ایم. هر چند این تیم هفته قبل با شکست رو به‌ رو شده و حالا محکوم به برد است.

بختیاری‌زاده ادامه داد: صنعت نفت تیم قابل احترامی است و بازی کردن با این تیم آن هم در آبادان کار سختی است. ما به خوبی تمرین کرده‌ایم و به امید خدا می‌توانیم با دست پر به مشهد برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره شرایط تیمش افزود: شرایط خوبی داریم و بازیکنان باتجربه‌ای در تیم ما حضور دارند. در کنار آن‌ها بازیکنان جوانی که کمتر به آن‌ها توجه شده است، نیز حضور دارند. البته کمتر دیده شدن این جوانان طبیعی است چرا که شهرخودرو برای سهمیه در طول فصل تلاش کرده و برای یک مربی خیلی سخت است که از بازیکنان جوان استفاده کند. اما اواخر فصل است و ما به کمک جوانان نیاز داریم. آن‌ها  انگیزه بالایی دارند. تیم یک دست و یک دلی داریم و می‌خواهیم روز جمعه از جوانان مان بیشتر استفاده کنیم تا با برد از آبادان به مشهد بازگردیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار